
Jeżeli wybrałaś(eś) szkolenie „Sztuka prezentacji” oznacza to, że świadomie sięgasz po jedno z najcenniejszych dostępnych narzędzi na drodze do osiągania sukcesów. Nasze życie jest ciągłą sprzedażą. Prezentujemy, by „sprzedać” swoje pomysły i koncepcje, by przekonać innych do swojego punktu widzenia i do swoich rozwiązań. My sami decydujemy oraz od nas samych zależy, co otrzymujemy w zamian. Tak więc dokonajmy rzetelnej samooceny naszych kompetencji w tym obszarze oraz sięgnijmy po sprawdzone narzędzia, która już na zawsze pozostaną na Twoich usługach.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z podstawowymi zasadami skutecznej prezentacji oraz wypracowanie narzędzi, które decydują o sukcesie w tym obszarze ich zawodowych kompetencji. Kluczowymi obszarami będzie dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy, która podniesie ich profesjonalizm i pewność siebie podczas biznesowych prezentacji oraz rozwój wymaganych, niezbędnych umiejętności, które determinują sukces w obszarze skutecznych prezentacji.
Korzyści ze szkolenia:
– Po tym szkoleniu każdy uczestnik będzie posiadał wiedzę w jaki sposób przygotować profesjonalną prezentację oraz jak je zrealizować, by za każdym razem osiągać zaplanowany cel.
– Uczestnicy nauczą posługiwać się narzędziami, które uczynią ich prezentacje ciekawymi i atrakcyjnymi dla słuchaczy.
– Uczestnicy podnoszą swoje kompetencje nabywając nie książkową ale rzeczywistą i sprawdzoną podczas wielu sytuacji wiedzę.
– Efektem uczestnictwa w warsztacie jest znacznie wyższa skuteczność indywidualna i wzrost komfortu działania w środowisku pracy uczestników.
– Najważniejsze jest jednak to, że po tym szkoleniu ich zawodowe prezentacje będą osiągały zamierzone cele.
Metodologia szkolenia:
Szkolenie to ma charakter interaktywny, gdyż w procesie uczenia się oraz zdobywania konkretnych umiejętności, w równym stopniu angażują wszystkich uczestników.
W czasie szkolenia, będziemy tworzyć narzędzia dla Menedżerów, poruszając się w obszarach:
– pozyskiwania i utrwalania wiedzy
– zdobywania nowych umiejętności
– rzeczywistej refleksji nad naszymi postawami, które są „matrycami” naszego sukcesu
Szkolenie zaplanowane zostało tak, aby te trzy obszary tworzyły logiczną całość oraz aby dostarczyły Uczestnikom kompleksowych narzędzi, rozwijając tym samym kompetencje w przedstawionych modułach szkoleniowych.
Narzędzia/techniki szkoleniowe:
– Odgrywanie ról z użyciem kamery + video feedback
– Case Studies – analiza trudnych sytuacji z życia zawodowego uczestników szkolenia
– Symulacje rzeczywistych sytuacji zawodowych
– Przykłady z pracy uczestników
– Przykłady z archiwum trenera
– Ćwiczenia: indywidualne, w parach, w grupach
– Dyskusje moderowane
– Mini wykłady – w ilości niezbędnej
– Testy i kwestionariusze – warto wiedzieć o sobie więcej!
– „Energizery” – gry szkoleniowe, które bawią, ale przede wszystkim uczą